این جدی برای نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.2 است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی یک بیماری پیچیده و دشوار است برای درمان است. بسیاری از مردم در مورد این بیماری مربوط می شود، و آنها می خواهند برای دیدن درمان موثر برای آن است. این جدی برای نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.2 است؟ سپس ما به شما پاسخ بدهد، اگر شما هر گونه سوال دیگر، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com هستید، و شما را تا زمانی که ما ایمیل خود دریافت پاسخ ه.

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، زمانی که سطح کراتینین بیشتر از 2.26mg / دسی لیتر است، عملکرد کلیه به سرعت در حال کاهش می یابد. به این معنا که، کراتینین 2.2 است همچنین میزان خطرناک، اما نه چندان بالا. بیماران با کراتینین 2.2 در نفروپاتی دیابتی چه باید بکنیم؟ سپس به راه حل را.

درمان معمول برای نفروپاتی دیابتی و طب غربی کراتینین بالا، در حالی که اثر ایده آل نیست. پس از درمان، هر چند شاید کنترل این بیماری آسان به عود است. علاوه بر این، داروهای غربی بسیاری از عوارض جانبی داشته باشد. در مقابل، طب چینی سنتی (TCM) اثر خوبی در درمان نفروپاتی دیابتی، اما آن را به آرامی کار می کند. در این زمان، اضافه کردن برخی از داروهای غربی، شما می توانید بهترین اثر را دریافت کنید، چرا که طب سنتی چینی ممکن است عوارض جانبی داروهای غربی مقابله.

در کلیه بیماری بزرگترین بیمارستان تخصصی در چین، بسیاری از درمان های موثر و نوآورانه برای بیماری کلیه وجود دارد، و این بیمارستان به نام بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. برای نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.2، ما می توانیم اتخاذ مخلوط Maikang و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نیز داروی ضد فشار خون نیز ضروری است، چرا که بیماران معمولا با فشار خون بالا همراه است عامل مهمی که تشدید است نارسایی کلیه.

در نتیجه، آن جدی برای نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.2، و درمان به موقع می تواند شرایط خود را به عقب می باشد. در این زمان، کاهش قند خون و فشار خون بالا لازم برای محافظت از عملکرد کلیه و کنترل این بیماری است. اگر شما می خواهید بدانید دانش بیشتر در مورد این بیماری، شما می توانید با پزشک خود در خط چت و یا پیام زیر را ترک کند، و آن را لذت ما برای کمک به شما می باشد.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1566.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، کراتینین 2 , 2، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: